Účetní poradenství a konzultace


Pokud máte jiný konkrétní pořadavek, rádi Vám pomůžeme individuální konzultací i mimo oblast výše nabízených služeb.

Co získáte

  • Konzultaci konkrétního účetního problému, který potřebujete vyřešit
  • Informace v té formě, která vám nejvíce vyhovuje
  • Maximálně pružný přístup a návrh ideálního řešení

Na úvod Vám nabízíme nezávaznou hodinovou konzultaci zcela zdarma.

Proč si nechat zpracovat účetnictví externě

Služby externí kanceláře jsou zpravidla levnější a kvalitnější než vedení účetnictví Vašimi zaměstnanci. Pokud zaplatíte své účetní hrubou mzdu ve stejné výši, jako odměnu účetní kanceláři, budou vaše náklady na účetnictví nižší o odvody za zaměstnance, benefity a další náklady na její/jeho pracovní pozici, jako například školení, odbornou literaturu, kancelářské potřeby a v neposlední řadě účetní software.

Externí účetní kancelář vždy ve smluvených termínech a termínech pro podání jednotlivých daňových přiznání a hlášení zajistí vše, co je třeba a přebírá odpovědnost za dodržení. Zaměstnanec v době nemoci, nebo při jiných překážkách v práci toto vždy zajistit nemůže. Externí firma počítá se zastupitelností svých zaměstnanců.

Vaše společnost se nemůže pojistit na škody způsobené ve vlastním účetnictví. Naše účetní kancelář je proti prokazatelným škodám, které by případně způsobila, pojištěna v plné míře.

Můžete preferovat účetní v sídle Vaší firmy, tzv. na dosah. Dnes, v době internetu a elektronické komunikace s většinou institucí a úřadů, pracují externí účetní kanceláře i tímto způsobem a zpracované výstupy Vašeho účetnictví jsou schopny Vám předat elektronicky prakticky kdykoli.

Proč si vybrat nás

  • Jsme účetní kancelář s již více než 25ti letou praxí.
  • Vaše účetnictví dokážeme zpracovat s veškerým servisem, poradenstvím i zastupováním na úřadech.
  • Máme zkušenosti s účetnictvím různých oblastí podnikání i forem společností.
  • V rámci poradenství vám můžeme zajistit i služby spolupracujícího daňového poradce.
  • Máme zkušenosti s několika účetními programy.

Co o nás říkají naši klienti

Účetnictví naší společnosti vede paní Zuzana Dvořáková od jejího vzniku roku 2015 a to proto, že vede účetnictví i v rámci mé fyzické osoby a s její prací jsem roky a roky naprosto spokojena. Jako člověk účetnictvím a daňovými zákony nepolíbený, který má celý život blízko k jiným oborům činností a nyní dlouhá léta hlavně k divadlu, zprostředkování a organizaci představení a snaží se bytí v tomto světě v pudu sebezáchovy brát jako jednu velkou komedii, se plně spoléhám na znalosti a zkušenosti paní účetní a dnes i jejich kolegyň v účetní kanceláři. Vřele doporučuji.

PM SPED je česká přepravní společnost, zabývající se mezinárodní a vnitrostátní autodopravou s hlavní specializací na území České Republiky a Maďarska. Zákazníkům nabízíme své služby již od roku 2012. Od roku 2014 v rámci účetnictví spolupracujeme s paní Zuzanou Dvořákovou, nyní s její Účetní kanceláří. S prací této kanceláře jsme velmi spokojeni a proto jsme ji požádali i o vedení účetnictví naší další společnosti, tj. PA Lease s.r.o., která se zabývá pronájmem nákladních vozidel. 

Pro koho účtujeme?

Komediograf

Taxi Hromek

PM Sped s.r.o.

Konzultace zdarma

Na úvod vám nabízíme nezávaznou konzultaci zcela zdarma. Vyzkoušejte naše služby ještě dnes.